Tuesday, June 30, 2009

Karnival Keluarga PETRONAS

Hello semua...

Lame gel kan saya tak update blog? hehehhe...ampun ye rakan2...sgt2 sibuk + malas skali nk mengupdate..kikiki...jgn mare keh...

ok ape yg saya nk update tuk post kali ni semestinye KKP 09 yg baru berakhir.. heheh..untuk tahun ni saya main Futsal ngan Bowling..alhamdulillah one of the wishlist sejak masuk PET dah tercapai..iaitu mewakili Oil Biz dlm bowling...ok la tuh...yg futsal ni pon actually x sangka dpt wakil jugak sb memula nk masuk selection tuh..2-2 berjaya..but then since ade requirement kene pilih 1 game je nk main sb takut clash ngan game lain, saya terpaksa la memilih bowling sb bowling ni dh dlm list lame sgt..heheh...tp nk dijadikan cerita sorg player injured and they really need to find people yg leh main..dorg panggey saya blk..yeehaaaa...jadinye saya berjaya main 2 games..hehehe...


ok result for both games:

Futsal - 1st runner up
For futsal ni, it is really a good experience, mmg tambah skill bnyk gak la and teammates amatlah satu kepala..semua kepala giler2 nye..and even our convener pon sgt la sporting..heheheh....thanks korang..really appreciate the moments together..nanti kite make sure wat weekly games keh..tak kisah la org ckp kite menang nasib ke..menang penalty ke or wat..kite still menang right? itu yg membezakan menang or kalah..heheh..moment baring atas nani n suria after semi itu akan saya igt smpi bile2..sgt schweet moment itu...Thanks korang and TAHNIAH!!


Bowling - Champion
Alhamdulillah Bowling team masih mengekalkan kejuaraan buat kali ke 2.. TAHNIAH (walaupon saya tak main kan..heheheh)

Igt nk upload all the pics yg dh ditangkap sepanjang event, tp spt biase saya yang lembab ini belum lg meng-save gamba2 itu dr Oja...nnt saya dh amik saya add keh dlm blog ni...


anyway..result keseluruhan untuk KKP ini :

Johan : Expro (104 points)
Naib : Oil (103 points)
3rd : Corporate (x igt..heheh)

So..Congrats to All of us yg menyertai ataupon x menyertai...heheh..insyaAllah berjumpe lagi next year =))

No comments:

Post a Comment